SUSIPAŽINTI SU KOMANDA

Džeironas
Generalinis direktorius ir bendradarbis – įkūrėjas
„Parduotuvės, kuriose parduodama, statyba“

Gytis
CTO & Co – įkūrėjas
„IT sprendimai jūsų parduotuvei“

Lukas
„Dizainas, kuris įkvepia ir konvertuoja“

Ilja
„Parduotuvės išplėtimas naudojant duomenimis pagrįstus skelbimus“
Bonzamedia istorija: nuo svajonės iki revoliucijos elektroninėje komercijoje.
Bonzamedia istorija: nuo svajonės iki revoliucijos elektroninėje komercijoje
2024 metų birželį startavusi „Bonzamedia“ nėra tik dar vienas projektas rinkoje – tai dviejų draugų Džerono ir Gyčio ambicija pakeisti elektroninės prekybos standartus. Viskas prasidėjo dar 2019 m. Tuo metu du begalinio smalsumo ir drąsos eksperimentuoti draugai atrado Shopify – platformą, kuri leido be didelių investicijų kurti internetines parduotuves. Naktimis jie eksperimentavo, ieškojo įkvėpimo, kūrė, tobulino savo parduotuves, bandydami suprasti, kas verčia lankytoją tapti pirkėju. Tai buvo žaidimas, iššūkis ir mokykla viename. Jie kūrė ne klientams – kūrė sau, bandydami suprasti, kaip paprastą idėją paversti pelningu verslu.
Laikui bėgant jų talentas neliko nepastebėtas. Pirmieji klientai atsirado natūraliai – žmonės, kurie pasitikėjo savo įžvalgomis ir techninėmis galimybėmis. Tinklalapiai buvo funkcionalūs, lūkesčiai pateisino, tačiau Džeronas ir Gytis jautė, kad kažko trūksta. Norėjosi daugiau – ne tik vykdyti užsakymus, bet sukurti parduotuves, kurios įkvėptų, būtų patrauklios ir efektyviais rinkodaros sprendimais generuotų pelną. Tačiau buvo viena problema: standartinės Shopify temos apribojo jų viziją. Jie jautėsi tarsi „susirišę rankas“, nes negalėjo iki galo įgyvendinti savo idėjų. Tačiau užuot pasidėję, jie tai priėmė kaip iššūkį. Pradėta gilintis, kaip minimaliomis investicijomis – tobulinant dizainą, kuriant integracijas, optimizuojant funkcionalumą – pasiekti maksimalų rezultatą. Dėl to buvo sukurtas unikalus sprendimų rinkinys, leidžiantis klientų parduotuvėms išsiskirti iš minios.
Po penkerių metų jie žinojo, kad tai, ką jie sukūrė, nebuvo atsitiktinumas. Jis buvo išbandytas praktiškai, remiantis žiniomis apie pirkėjų psichologiją skirtingose nišose. Jie suprato, kad internetinė parduotuvė nėra tik vieta įsigyti prekių – tai platforma, kuri pasakoja istoriją, kelia pasitikėjimą, atspindi prekės ženklo viziją. Bonzamedia nėra tik paslauga – tai partneris, padedantis augti. Ir tai dar ne istorijos pabaiga. Kiekvieną dieną jie ir toliau tobulina savo įgūdžius, dirba su projektais, kurie netrukus pakeis žaidimą. Jie ne tik kuria parduotuves – jie kuria interneto revoliuciją.
„Esame pasirengę supurtyti rinką ir parodyti, kad su tinkamu požiūriu elektroninė prekyba gali parduoti bet ką.